Anunturi

04.10.2009

Luni, intre orele 10:00 si 12:00, Asociatia Studentilor de la Matematica si Informatica protesteaza alaturi de Asociatia Studentilor din Universitatea Bucuresti, in curtea Facultatii de Drept. Intra in greva generala tot sistemul bugetar din Romania. La protest participa si sindicatul Alma Mater, care include o parte din profesorii facultatii noastre. Pentru cei care vor sa participe, fie pleaca o data cu membrii ASMI, la ora 09:30, din fata facultatii noastre, fie vin direct la Drept, la ora 10:00. Mai multe detalii gasiti aici.

(Bogdan A. Stoica)

02.10.2009

S-a afisat orarul (131,132,133) si situatia mediilor. Din pacate nu am toate notele. O sa incerc sa fac rost de restul pana la pranz.

(Bogdan A. Stoica)

25.09.2009

S-au afisat listalista cu studentii care beneficeaza de cazare in camin, pentru anul 2009-2010 sidata la care acestea vor fi distribuite.

(Bogdan A. Stoica)

16.09.2009

Sesiunea de mariri se va desfasura intre 21 si 23 septembrie, dupa *** urmeaza:

21 septembrie: Analiza I (ora 9:00, sala 5), Analiza II (ora 12:00 - imediat dupa Analiza I, sala 5)
22 septembrie: Programare Orientata pe Obiecte (ora 9:00, sala 1), Algoritmica Grafurilor (ora 9:00, sala 202)
23 septembrie: Logica Matematica si Computationala (ora 9:00, sala 202), Programare Procedurala (ora 9:00, sala 202)

In alta ordine de idei, cererile pentru camine se depun pana pe data de 21 septembrie insotite, dupa caz, de dosarul social. Repartitia se va face la sfarsitul lunii, la o data anuntata de Decanat.

(Bogdan A. Stoica)

10.07.2009

Materialele de pe site se gasesc aici (partea I) si aici (partea a IIa) (se asteapta 20 de secunde si apoi se poate descarca - butonul este mai jos in pagina, asa ca dati scroll).
Sesiunea de restante incepe miercuri, 2 septembrie. Programarea examenelor se gaseste aici.
Pana atunci va urez vacanta placuta.

(Bogdan A. Stoica)

27.05.2009

1. Am postat 3 materiale pentru examenul de grafuri, primite de la domnul profesor Radu-Dragos Popescu. Se gasesc aici. (tot acolo gasiti si cursurile dansului)
2. Materialele de la logica au fost scoase de pe site. Daca mai aveti nevoie de ele puteti sa mi le cereti mie (moc.oohay|72ucseniram_acinom#moc.oohay|72ucseniram_acinom).

(Monica)

26.05.2009

S-au afisat rezultatele pentru examenul de Limba Engleza.

(Bogdan A. Stoica)

25.05.2009

Pentru cei care au restanta la analiza s-a amanat pregatirea. Veniti miercurea aceasta la ora 12 la sala 1!

(Monica)

23.05.2009

Am adaugat ultimele cursuri la Algebra.
Am adaugat ultimele cursuri, precum si lista de cerinte la subiectul de teorie pentru examenul Limbaje formale si automate.
Pentru cei care sunt inscrisi la pedagogie, am adaugatmodele de subiecte pentru examen.

Programarile examenelor se gasescaici sau aici (cu tot cu sali).

Multa bafta celor care incep maine sesiunea de restante si in special celor care dau maine pentru Logica matematica si computationala. :) Programarile restantelor se gasesc aici.

(Bogdan A. Stoica)

18.05.2009

Pregatiri pentru cei care au restanta la analiza si fac cursul cu domnul profesor N. Popa, luni, 25 mai 2009, de la ora 11. Va veti intalni cu cea cu care ati facut seminarul (Liliana Siretchi) cred ca tot la parter in holul de la intrare.

(Monica)

18.05.2009
Valabil pentru toate SERIILE!

Pregatiri pentru cei care au restanta la logica si au facut cursul cu domnul profesor G. Georgescu, sambata, 23 mai 2009, de la ora 12. Va veti intalni cu cea cu care ati facut seminarul(Claudia Muresan) la parter in holul de la intrare.

(Monica)

17.05.2009

Marti, 19 martie 2009, nu se va sustine cursul de Algebra.

(Bogdan A. Stoica)

11.05.2009

Cursul de Programare Orientata pe Obiecte se va recupera miercuri, 13 mai 2009, orele 12-14. Sala va fi comunicata maine.

(Bogdan A. Stoica)

07.05.2009

Cursul de Geometrie se va recupera miercuri, 20 mai 2009, orele 10-12, la sala 220.
Au fost definitivate calendarul examenelor si calendarul restantelor. Va rog sa le consultati aici.

(Bogdan A. Stoica)

29.04.2009

Au inceput programarile testelor de laborator la Programare Orientata pe Obiecte. Va rog, consultati pagina dedicata acestui curs.

(Bogdan A. Stoica)

28.04.2009

Pentru cei care au intentionat sa ajunga la cursul de algebra de azi si au fost anuntati (de catre sefii de grupa) sa plece, va informez ca s-a facut ora cu 4 persoane (sefii de grupa printre care si eu am intentionat doar sa programam examenul). Imi pare rau pentru situatia creata si sper sa nu va suparati. In caz contrar vina e a mea, asa ca reprosurile mi se fac mie direct sau pe adresa mea (moc.oohay|72ucseniram_acinom#moc.oohay|72ucseniram_acinom). Am vorbit si in legatura cu cursurile si le vom primi saptamana viitoare pentru a le xeroxa.

Inca odata sry pt azi.

(Monica)

23.04.2009

Hristos a Inviat!

Aici gasiti calendarul restantelor de pe primul semestru. Nu au fost fixate restantele la Programare procedurala si nici la Psihologie. Datele complete vor fi publicate saptamana viitoare.

(Bogdan A. Stoica)

18.04.2009

Gasiti aici cursul de grafuri "Cuplaje" de la domnul profesor Dragos Radu Popescu.
Inca ceva.. Paste fericit tuturor!

(Monica)

15.04.2009

Am adaugat aici calendarul examenelor din sesiunea Iulie 2009. Datele sunt deocamdata orientative, dar au mari sanse sa ramana neschimbate, chiar si dupa data de 30 aprilie.

Referitor la examenul de Limba Engleza, aveti mai jos mailul de la doamna profesoara Daria Protopopescu.

"Am vorbit de principiu cu niste colege de-ale tale din anul 1 sa dam examenul vineri 15 mai. Puteti veni oricand intre orele 8-10, 10-12, 12-14, fie la sala 8 unde avem orele, fie daca sunteti prea multi cautam o sala mai mare. Pt. cei care au certificate Cambridge sau Toefl se echivaleaza daca vin in ziua examenului cu diploma in original.
cele bune,
Daria Protopopescu"

(Bogdan A. Stoica)

13.04.2009

Maine, luni 13.04.2009, nu se face cursul de Programare Orientata pe Obiecte. Trebuie stabilita o data pentru recuperare pentru ca marti domnul profesor nu poate. Imi cer scuze ca am anuntat la aceasta ora (12:11).

Pentru grupele 131 si 133, reamintesc ca miercuri, 15.04.2009, ora 16, va fi recuperat seminarul de Limbaje Formale si Automate.

(Bogdan A. Stoica)

11.04.2009

Luni, marti si miercuri ( 13 - 15 Aprilie 2009 ) se fac deconturile abonamentelor de RATB ce expira pana in 15 Aprilie 2009 ( inclusiv ).

( ghanima )

10.04.2009

Cursurile 7 si 8 de LFA (Cele predate de domnul profesor Florin Manea) pot fi gasite aici.

(Monica)

05.04.2009

Au aparut rezultatele la partialul de la geometrie. Acestea se gasesc aici.

(Bogdan A. Stoica)

24.03.2009

Domnul profesor Victor Vuletescu a stabilit testul (de geometrie) marti, 31.03.2009, intre 16:00 si 17:00. Subiectele vor fi propuse sub forma de exercitii din materia predata in primele 6 cursuri.
Testul nu este obligatoriu. Fiecare student poate decide daca nota il avantajeaza sau nu la examenul final. Daca da, atunci nota va avea o pondere apriori stabilita de domnul profesor. Cei care doresc ca nota sa fie luata in considerare la examenul final nu mai trebuie sa rezolve subiectele, date la examen, care trateaza materia din primele 6 cursuri.

(Bogdan A. Stoica)

16.03.2009

ATENTIE GRUPA 132! Incepand cu saptamana 16-20 Martie 2009, seminarul de Programare Orientata pe Obiecte se va tine in ziua de joi ( saptamana impara ), intre orele 18-20 la sala 202.

( ghanima )

14.03.2009

Domnul profesor Cornel Baetica a trimis unul din cursurile predate semestrul acesta! Il gasiti aici.

(Monica)

11.03.2009

Documentatia si temele de laborator pentru Limbaje Formale si Automate pot fi accesate de aici.

( ghanima )

05.03.2009

Am adaugat documentatia si cursurile de la Limbaje Formale si Automate.

Programa la Algebra, pentru semestru 2 se gaseste la pagina cursului.

Am actualizat pagina cursului de Programare orientate pe obiecte.

Va rog sa completati chestionarul referitor la dotarile facultatii, pentru a transmite raportul in sedinta Consiliului de saptamana viitoare.

(Bogdan A. Stoica)

28.02.2009

Aici puteti vizualiza orarul actualizat in varianta finala pe semestrul II.

( ghanima )

22.02.2009

Va rog sa completati aceste chestionare pentru a putea sa le transmitem conducerii, in sedintele Consiliului din saptamanile urmatoare. Va multumesc.

(Bogdan A. Stoica)

17.02.2009

Maine se fac decontari pentru abonamentele RATB. Nu uitati sa aduceti copie xerox dupa card, atasata fiecarei chitante. Va rog sa decupati poza abonamentului si sa capsati de ea chitanta (lasati o margine alba ca sa nu capsati pe poza). De asemenea, scrieti pe fata chitantei (sus, de preferat) numele vostru complet si citet.

Va mai rog ca in urmatoarele saptamani sa va faceti timp sa urmariti blogul nostru si sa raspundeti la chestionarele ce vor fi postate. Este vorba despre chestionare legate de problemele de zi cu zi ale studentilor, probleme care vor fi discutate in Consiliul Facultatii si in Senatul Universitatii. Completati-le cu seriozitate, pentru ca noi sa putem trimite un raport complet si relevant :).

Va multumesc.

(Bogdan A. Stoica)

07.02.2009

ANUNT PENTRU TOTI STUDENTII FACULTATII DE MATEMATICA SI INFORMATICA

Studentii care nu au beneficiat de cazare pe durata semestrului I si doresc sa obtina un loc in camin pentru semestrul II (2008-2009), trebuie sa depuna cerere la Secretariat pana cel mai tarziu pe data de 18 februarie 2009. Mai sunt doar 17 locuri (07.02.2009 - ora 19:00). Detalii pe site-ul facultatii (fmi.unibuc.ro)

(Bogdan A. Stoica)

07.02.2009

Vacanta placuta!

( echibis )

20.01.2009

Atentie! Examenul de la Psihologia Educatiei va fi sustinut in complex Leu, corpul A, etajul 5, sala 520 ( langa secretariatul Facultatii de Psihologie, unde s-au facut inscrierile pentru acest modul ) , nu in salile repartizate de FMI.

( Cristina Andrei )

15.01.2009

Cei care nu si-au prezentat inca proiecul domnului profesor Mircea Adam, la Algoritmi si structuri de date, o mai pot face doar maine, vineri, 16 ianuarie, ora 12:00, in fata laboratorului 317.

Tot maine, la ora 15:00, Marius Dumitran, masterandul care a tinut laboratorul de ASM, s-a oferit sa lucreze cu noi cateva exercitii in stilul celor care se vor da la examenul de Arhitectura sistemelor de calcul. Cei care doresc sa vina, trebuie sa anunte seful de grupa, pentru a-l putea anunta pe Marius.

(Bogdan A. Stoica)

14.01.2009

De aici puteti descarca lista cu subiectele pentru examenul de la "Algoritmi si Structuri de Date" ( Subiecte Propuse - Algoritmi si Structuri de Date.doc ). Va reamintesc ca la examen vor fi extrase 2 ( doua ) subiecte din cele propuse. Mult succes! ;)

( Cristina Andrei )

12.01.2009

Maine, marti 13 ianuarie, la cursul de "Algoritmi si Structuri de Date", domnul profesor Ioan Tomescu va discuta posibilele subiecte pentru examen, deci ar fi bine sa veniti in numar cat mai mare.
Tot de maine se pot ridica de la secretariat, pe baza buletinului sau a cartii de identitate, cardurile BRD.
Nu in ultimul rand, cei care mai au de facut decontari la abonamentele RATB sunt rugati sa inmaneze sefilor de grupa chitantele de pe luniile trecute, fiecare chitanta avand atasata copie dupa cardul de calatorie. Va rog nu mai aduceti copia pe foaie A4, ci decupati poza cardului.

(Bogdan A. Stoica)

07.01.2009

1. Au fost atasate ultimele 3 cursuri la algebra.

2. Orarul examenelor a fost modificat: sustinerea proiectului la Programare Procedurala se va face dupa *** urmeaza:

28.01.2009, ora 10 - grupa 133 =

29.01.2009, ora 10 - grupa 132 =

30.01.2009, ora 10 - grupa 131 =

pentru detalii accesati pagina "Facultate".

3. Nu uitati de proiectul de laborator pentru Algoritmi si structuri de date. Domnul profesor Mircea Adam a primit foarte putine proiecte pana la aceasta data si mai este doar o saptamana pana la sesiune. Reamintesc ca nota de la test si cea de pe proiect valoreaza 3 puncte din 10 la nota finala a cursului.

4. Cardurile BRD se pot ridica de lunea viitoare (sper).

(Bogdan A. Stoica)

04.01.2009

Saptamana viitoare este programat testul de la laboratorul de Programare Procedurala. Lucrarea va fi sustinuta pe calculator, la ora de laborator a fiecarei grupe. Evaluarea se va face dintr-o singura problema de natura algoritmica, din materia predata la seminarii. Mult succes.

(Bogdan A. Stoica)

19.12.2008

Au fost stabilite datele examenelor. Calendarul actualizat se poate descarca de aici. Va doresc vacanta placuta, Craciun plin de lumina alaturi de cei dragi si un An Nou cu impliniri mai mari decat cele din 2008.

(Bogdan A. Stoica)

19.12.2008

Cardurile BRD se gasesc la secretariat si pot fi ridicate pe baza B.I./C.I. incepand de LUNI , 05.01.2009.

( Cristina Andrei - ghanima )

04.12.2008

Subiectele date de domnul prof. Mircea Adam, pentru testul OBLIGATORIU de saptamana viitoare, se gasesc aici (SubSD.pdf).

(Bogdan A. Stoica)

04.12.2008

Cine si-a pierdut un cercel in forma de floare si vrea sa-l recupereze sa ma anunte. L-am gasit azi in amfiteatrul de la parter.

(Marinescu Monica - monik_133)

19.11.2008

Documentatia data de domnul prof. Mircea Adam, pentru proiectele de la "Algoritmi si structuri de date", se poate descarca de aici.

(Bogdan A. Stoica)

17.11.2008

Au fost adaugate doua documente noi. Este vorba despre cursul de logica scris de domnul prof. George Georgescu (sectiunea Facultate->Logica matematica si computationala) si un model de lucrare pentru examenul de la programare procedurala (sectiunea Facultate-> Programare procedurala).

(Bogdan A. Stoica)

10.11.2008

Balul Bobocilor va avea loc miercuri, 19 noiembrie, in clubul Dumars. Mai multe informatii despre eveniment gasiti aici.

(Bogdan A. Stoica)

10.11.2008

Pentru a va putea deconta abonamentele RATB, va trebuie chitanta in original si copie dupa card. In momentul in care abonamentul expira, aduceti sefului de grupa cele doua hartii. Decontarea se va face pe luna precedenta.
(Bogdan A. Stoica)

22.10.2008

Sefii de grupa sa se inregistreze si apoi sa ia legatura cu mine pentru a le putea da acces la sectiunea "Facultate".

(Bogdan A. Stoica)

22.10.2008

Intra pe blogul studentilor de la mate-info.

(Bogdan A. Stoica)

21.10.2008

A fost lansat portalul seriei I.

(Bogdan A. Stoica)

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License